En vilodag i mitten är perfekt!

Lite mer än en vecka på nya året har gått. 

Det är vitt och fint<3 men lite för kallt till och från ;p hahah. Älskar snön iaf! 

Fick hem Tussan i söndags, så denna vecka har vi haft 4 hundar hemma. Sluggo åkte dock hem idag, så i lite mer än en vecka till så har vi 3 hundar. Sen återgår det till det normala med bara våra killar ;) 
I måndags hade jag världens huvudvärk på eftermiddagen och kvällen. La mig i sängen typ kl 21 x') 

Tisdagen hade jag en grymt bra dag på jobbet. Lite hundar varav alla skötte sig bra! Fint väder och så stängde vi kl 16 på det också ;) superskönt! Avslutade dagen med en kvällspromenad tsm med syster och alla hundar! 
På onsdagen var dagis stängt och jag var ledig! Började dagen med att hämta bilen hos föräldrarna och åka till upplands väsby för agilitykurs! Så sjukt rolig bana som vi dessutom fick till så jävla bra! :D Var helt lyrisk efter träningen! 
Efter agilityn provade jag på lite drag med Morf tsm med Ina. Superkul verkligen! Morf drog så fint fram till belöningen och verkade tycka det var grymt roligt! 
Hem till syster och ut med alla hundarna. Lek och godissök blev det ute i kylan. Hela kvällen sen spenderades åt Magic spelande tsm med syster och brur!<3 Efter skjutsa jag dessutom hem brur och så lämna vi bilen hos föräldrarna och gick med alla hundarna hem. Somnade väl strax innan 2 ;D 
Torsdagen öppnade jag såklart på dagis. Var ändå förvånansvärt pigg för att endast ha sovit 4 timmar ;p 
Lugn och skön dag på jobbet, och så hem och spela Magic med syster xD maha. Hade tänkt lägga mig typ 21.30-22, men vårt sista parti tog aldrig slut och efter var det kvällsrastning av alla hundar. Så kom inte i säng förrän strax efter 23. Hahah x) 

Idag blev det ännu en lugn och skön dag på jobbet, och kvällen kmr spenderas med syster och Cicci med film eller spel I guess x) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0