Fullt upp

Oj vad det hänt en del saker! Vet inte hur jag ska orka skriva allt x'D

* jag och syster hälsa på en Welsh corgi cardigan kennel! Så söta! Jag vill ha en, men samtidigt inte ;p hahah. Ska ändå inte ha valp än! Är så mkt annat som sker.

* Malin var hundvakt och grabbarna fick träffa får och va med i stallet! :) 

* provjobbade på städbolaget hela förra veckan. Gick bra och var ganska roligt! Får se vad som sker. 

* agilityträning med Peter där jag efter en lång vecka på städbolaget var ganska slut i kroppen ;p blev ändå en väldigt bra träning! 

* agilitytävling i Linköping i lördags! Debut i klass 2 och ja det märktes att det var svårare ;p Vi började med att slarva på gungan så 5 fel i första loppe. Sen blev det två lopp där vi diskade oss. Otydlig handling och lite smådisträ hund x) Sista loppet gick bra! Kom i mål utan ngr hinderfel! :D men joo, vi var för långsamma så fick 0,97 i tidsfel x') och jag som tkt vi var ganska snabba det loppet.. X'D hahah. 

Zombie var med hela dagen och fick bilträning, miljöträning, störningsträning samt passivitetsträning i ett ;) superduktig var han! 


Orkar inte skriva mer nu, fick med det viktigaste ;) Måste sova för ska upp tidigt för att gå till tandläkarn imorrn. Jippe!.. Or not x) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0