nya äventyr

Åhh hösten kmr bli så spännande!! Ja jag har lite ångest över att jag inte vet hur det blir jobbmässigt.. men det behövs ngt nytt! Det blir nog bra :) Har sökt lite jobb idag. Hoppas höra från ngt av dem. Nackdelen med nytt jobb är att jag oroar mig över att det ska bli även helgjobb. Eftersom dem flesta tävlingar är helger. Men antar det är ngt man får ta i så fall. Att man inte alltid kan åka och tävla. Det kmr bli en helt ny vardag - oavsett vad det blir för jobb- att anpassa sig till. Läskigt, men kul!
 
Annars då? Joo jag och Morf blev förra veckan tillfrågade att gå med i ett agilitylag. Så nu har vi skapat laget "Team sheep dog", med 3 shelties och så Morf ;) Ska bli så jävla kul att tävla lag :D Vi debuterar som lag helgen den 3-4e september i Södertälje med totalt 8 lopp att springa! Är så taggad :D :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0