liten update

Händer inte så mkt just nu. Jobbar, åker hem och ser serie, sover. Typ så har denna vecka sett ut x) Eller okej, i tisdags kom Ronja hem till oss så vi gick faktiskt ut och sprang en liten sväng. Väldigt kort sträcka, men bättre än inget ;)
 
Idag ska jag ev åka och träna med hunden efter jobbet. Får se lite hur vädret är. Känns som om jag inte tränat med han på hur länge som helst ;O
Imorrn är det äntligen fredag igen! Ska bli så skönt med helg :D ändå har den här veckan gått ganska snabbt. Inte som förra veckan iaf som kändes evighetslång x) I helgen blire hemmafest hos oss, och annars ska jag väl bara ta det lugnt :p försöka träna lite, både mig själv och med hunden ;p
 
 
Vägde mig i tisdags och ja jag väger mer än jag ngnsin gjort. Känns som om allt satt sig på magen? X') hahah. Men så ahh, nu ska jag dra ner på sötsaker en del och måste verkligen försöka träna mer! Har liksom ätit ngt gott varje dag under sommaren. Och inte direkt rört mig tillräckligt för det x) då får man skylla sig själv. Heheh.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0