liten update

Snart är det helg igen :D Förra helgen gjorde jag inte så mkt. Jag tränade rallylydnad med Rebecca på fredagen efter jobbet. Första gången med fortsättningsskyltar vilket gick väldigt bra! :) Helgen var ganska lugn. Lite fixande på lördagen för sen på kvällen hade vi hemmafest :) söndagen vart det typ bara degande i soffan ;D
 
Denna vecka har känts jättelång! Riktigt seg. I tisdags tränade jag och Ronja, och sen spelade vi magic med mina syskon hela kvällen :D Biffen åkte hem också så nu har jag bara Morf igen :p
 
Igår, onsdag, var det agilityträning på klubben :D snälla Rebecca plockade upp mig i Årstaberg efter jobbet och så åkte vi tsm till kista. Det var en superrolig klass 3 bana med en hel del ställen man skulle springa på xD sjuuuukt jobbigt! Fan vad jag måste träna mer så jag orkar x) Morf var iaf superduktig och så jävla taggad! Nästan som ett monster första varvet xD hahah. Vi kom runt banan med endast fem fel på en slalomingång, så jävla nöjd över det! :D vi satte slalomingången en gång av tre, varav dem två gångerna det inte gick berodde på mig. Jag orkade inte fram för att hjälpa han x') men den gången jag var med fram så tog han den jättefint :D
Efter träningen åkte jag hem till mamma och pappa, åt middag och sen gick syster (som var där när jag kom) och jag hem och hundarna blev kvar hos föräldrarna. Mamma är hundvakt för idag ska jag, Sara och Cicci på bio :D vi ska se Tarzan! Hoppas den är bra :) Imorrn är det äntligen fredag och jag ska hem till Ronja efter jobbet och träna :D Sen äre helg och jag ska tävla både lördag och söndag! Ska bli så jävla kul :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0