hejdå norrland

Poff sa det så var det dags att åka hem.
 
Det blev inte alls så mkt gjort som jag hade tänkt mig. Hade tänkt ut och springa typ varje dag, och så hade jag tänkt promenera med hundarna varje dag samt träna både lydnad, rallylydnad och freestyle. Blev väl lite träning, och en lite längre promenad tog vi. Men annars blev det mest att ta det lugnt. Spela kort och bara va.
 
Syster va sjuk typ måndag och tisdag, och sen blev jag sjuk på onsdagen x') hahha. Är inte helt frisk än, men är mkt piggare idag iaf! Lite snorig och så har jag lite slemhosta. Lagom fräsht xD På tisdagen tog iaf jag och syster hundarna i bilen och åkte till Åsele för att träffa Christina :D det blev hundträning och sen massa fotande! Vi åkte till ett sandtag där hundarna fick springa upp och ner :D Vi åt pizza hos Christina och redigerade lite bilder, och avslutade sen allt med att se på idol och äta massa gott ;p Superhärlig dag! :D
 
Nu är vi på väg hem. Är alltid segt att lämma norrland, men ska ändå bli skönt att komma hem. Som arbetslös har jag massa planer nu veckan som kmr, och sen ska jag se till att fixa ett jobb också ;) Känns jävligt bra att inte återgå till den vardag jag hade, så då vet man ju verkligen att man gjort rätt val att säga upp sig. Exakt hur vardagen blir sen får vi se, men jag är positivt inställd :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0