arbetslös nu

Igår var min sista dag på dagis. Känns sjukt. Konstigt. Samtidigt som jag nog inte har fattat det än. 
Hade iaf en väldigt bra dag. Började 10, gick en långpromenad där alla hundarna skötte sig asbra! Forno till lunch<3 och så en ganska lugn stängning där vi även fikade och åt typ världens godaste chokladbakelse! Så jävla god!! ;D 
Fick en minion (gossedjur) av Marie och Tesso också :D KEVIN!! Så nu har jag en Bob och en Kevin!! :D:D<3 
 
Så nu är jag arbetslös. Har förhoppning om att få timjobb på apotek, men annars får vi se vad som sker. Men nu ska jag spendera en hel vecka till att va ledig. Ta semester och bara vara. Jag, mamma och Sara har packat bilen full och hundarna är såklart med. Vi ska på kennelträff hos Morfs uppfödare :D och efter det ska vi vidare upp till norrland!<3 
En vecka på bästa platsen. Det är precis vad jag behöver. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0