Igår

Igår var det filminspelning på dagis. En filmskola som håller på med ett filmprojekt eller ngt? Vet inte riktigt men var kul att se, och Morf fick va med och filmas ;D
Igår var en ganska bra dag. 

Igår bestämde jag mig för att ta mig ut och springa lite med hunden. Otränad som jag är så bestämde jag mig för att det som ett första pass skulle räcka att springa hem till mamma och pappa, och sen hem igen. Skulle dessutom hämta ett nytt halsband till Morf samt en avi till ett paket jag ska hämta ut idag, så vart ju perfekt ;) 
Morf tkt det var grymt roligt att dra! Men stundtals sprang han så att linan inte var helt sträckt. Men kanske lika bra för när han sprang på och drog så sprang jag nog lite snabbare än jag kanske borde gjort xD Drogs ju med av honom xD hhaha. Var iaf väldigt roligt, och jag sprang nästan hela vägen dit, och nästan hela vägen hem. Gick sista biten hem, dels för att jag var slut i benen xD men också för att jag tänkte det kunde va bra att varva ner lite innan man kom in ;p hahah. Så ahh blev en väldigt kort tur som första runda, men är ändå nöjd! Dessutom höll jag mig ifrån godsaker under hela dagen! Duktig! :D
Planen nu är att dra ner lite på godsaker, har ju typ ätit ngt VARJE DAG ;O hehe.. Så dra ner lite plus springa 2-3 gånger i veckan, och då börja med ca 20-30min pass. Blir nog bra hoppas jag ;p 
Nya fina halsbandet med minions på!! :D<3 av en slump blev det samma färg som selet (tänkte inte alls på det när jag valde färg), så passa ju superbra ihop! :D 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0