Inget vettigt

Det är som om världen snurrar. I ena sekunden befinner jag mig på ena sidan.. I nästa sekund på andra sidan. Kan man få va Schweiz? 

Annars då? Jo det är ganska bra. Har asont i ryggen, men hey jag har alltid ont ngnstans x) hahha. Men dagen har varit bra, trots ett tråkigt telefonsamtal som jag tog åt mig väldigt mkt av. 
Solen var framme och hundarna var duktiga. Jag har känt att jag kunnat andas, och ngnstans under denna dag var det som om jag pausade lite. Lämnade allt jobbigt och bara var. Jag var väldigt nöjd. Det var skönt! 

Har egentligen inget vettigt att skriva. Ingen röd tråd här inte, kanske för att den röda tråden i skallen på mig inte existerar. Svårt att få till en röd tråd i texten då. Hahah x) 

Jag fick btw en plötslig önskan om snöstorm. Skumt? Ja kanske, men så äre. Hahah. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0