Äntligen fredag!

Veckan har varit lite seg, liksom känts evighetslång, men nu äre äntligen fredag! ;) 

Har hänt en hel del denna vecka. Agilityträning måndag, lydnadsträning tisdag, hårfärgning onsdag och så agilityträning torsdag. 

Sjukt. I måndags och tisdags gick jag och Marie dubbla promenader både förmiddag och eftermiddag, var väldigt kämpigt trots att dem blev ganska korta. Har efter det varit väldigt trött i kroppen, så blir skönt med helg och att vila lite! 

I onsdags fyllde jag år! :D Vaknade på morgonen till ett sms från brur där han satt in 1000 spänn åt mig för att fattiga jag -som räknat fel på min budget- ska kunna festa ordentligt imorrn när vi ska ut och äta och supa ;) så snäll<3 
Bästa mamma fixa tårta till mig<3 och bästa pappa körde hem den till mig! :) tack! Ja plus att jag och syster är fattiga -vettefan hur vi räknat vår matbudget denna månad... Så ja såklart fixa bästa mamma så vi klarar oss!<3 Typiskt min mamma att alltid ta hand om oss :) 
Jag fick paket av chefen, där lunch på forno och en betald ledig dag var högt värderat!! :D dessutom ett par sockor, ett par vantar plus ett fem-i-rad-spel :) tack igen! 

Lydnadsträningen gick bra! Morf var supertaggad, men fan vi har ju en hel del att lära in för att bli startklara inför klass 2. Får se om vi trots detta anmäler oss till en tävling i haninge den 18e oktober.. ;p 
Agilityträningen går super! Morf har verkligen taggat till och det är så kul! :D Slalomet som vi haft lite småproblem med har han verkligen fattat nu! Han har ju blivit osäker dem gånger jag hamnar på "fel" sida av slalomet, men i måndags gjorde jag typ snyggaste blindbytet innan slalomet så jag hamna på "fel" sida och han tog det så jävla bra med asbra fart!! :D Var superdupermegaglad! 
Igår så var det en ganska svår ingång som han ändå klara väldigt bra! Dessutom.. Jävlar vilken fart han fått i slalomet!! :D så kul!!! 
Sen att han beter sig som en idiot sista biten hem när vi klivit av bussen efter varje träning är en annan sak. Puckoålder? Jävligt irriterande bara då man är på asbra humör och så ska han va knäpp så det förstör. Får hoppas det blir bättre.. 

Håret skulle bli rött med en lite lila ton.. Blev inte riktigt så, istället blev det rosa-lila ;D Inte riktigt min färg, men snyggt iaf! :p 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0