Torsdagslyx och ensam hund

Kanske skriver om veckan imorrn eller i helgen.. Men ska bara slänga in en kortis; 

Har ätit middag med brur ute och sen gått på bio! Supertrevligt och väldigt bra film; The Martian!

Hunden min har under tiden varit ensam hemma i totalt 4 timmar. För första gången så länge! ;P Tror inte han är jätteförtjust i det, men det känns iaf som att han klarar det. Allt ser ut som jag lämna det och bortsett från lite uppspelt hälsande precis när man kmr så är han lugn. Alltså inte flåsig eller stressad på ngt vis :) (har tidigare filmat och då har han varit tyst och mestadels legat i hallen) Sen vet jag inte om han kan koppla av så pass mkt att han faktiskt sover, men jag har iaf tur som inte behöver lämna han så mkt ensam hemma. Finns ju en anledning till att jag inte lämnat han mer än typ 2 timmar tidigare xD har alltid ngn som ställer upp som hundvakt! Mestadels syster eller mamma och även pappa<3 men även moster och Tesso och även andra! Men känns ändå skönt att veta att han klarar att va ensam en längre stund om det ngn gång skulle behövas :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0