Sjukling

Började typ bli sjuk i torsdagskväll. Var ändå okej på fredagen, förutom att näsan rann hela dagen. Och ja well idag var det värre. Ställde in hundträningen och har istället gjort nada. 

Eller ja, jag har sett på Hobbit del 3 samt tittat på en jävla massa avsnitt av Teen Wolf! 
Har varit duktig och diskat och lagat mat, samt hämtat Morfs nya täcke som äntligen kom! :) 

Nu har jag precis satt på Jurassic World, och efter den blire väl till att sova. Snacka om att slösa bort en hel dag. Usch är så rastlös x) Hoppas jag kan somna sen! Hade tänkt ta en kvällspromenad med hunden, men jag orkar fan inte. Det jobbiga med att va sjuk. 

Imorrn tänker jag iaf åka och träna lite med hunden. Oavsett hur jag mår. Kmr inte klara en till sån här dag x) 
Tror btw att Morf typ också är förkyld? 0.o han har fnyst och snorat ikapp med mig. Hoppas det går över till imorrn! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0