It gets me so high

Hade en lugn och skön lördagskväll tsm med Malin och Pelle :) Vi såg på sista avsnittet av Bron, samt ngr avsnitt av Welcome to sweden och sen Intersteller (tror jag den heter ;p) 

Imorse vakna jag typ 7.30 av mig själv 0.o ingen stress alltså ;) hahah. Vi åt frukost och gick en sväng med hundarna samt släppte ut fåren. Morf tkt dem var väldigt spännande men lite läskiga xD Strax efter 9 åkte vi till Haninge hundhall. Malin var snäll och skjutsa mig dit! :) 

Var ju lite orolig över var jag skulle göra av hunden under banvandringen, men det fanns boxar där man kunde låna en hundbädd och knyta fast kopplet :) Inga problem att lämna han där, ja han är duktig! :) 
(Fuuuuuuuck!!!! Gjshagmaksks... Hade skrivit klart inlägget.. Skulle kopiera allt men råka trycka på klistra in så fick istället bara in början av inlägget... HATA!!!!) 

Såå okej, pallar inte skriva lika utförligt.. 
Två lopp som man skulle räkna ihop. Vi gjorde två felfria lopp och vann mediumklassen :D:D duktiga Morf! Vann massa godis och gratiskuponger till MUSH köttbullar! Perfekt då jag börjat ge han hälften MUSH och hälften torrfoder! Gratis foder är nice ;) 
Åkte hem till brur, hjälpte han och städa och blev sen bjuden på pizza! Och cola :D gott! Tack! 
Pappa var sen supersnäll och kom och hämta mig så jag fick skjuts hem :D tack! 

Kvällen har sen spenderats till att lyssna på HÖG musik i hörlurar. Heheh, kmr inte alls höra sämre än vanligt imorrn xD hahah. 
Orkar inte med ny vecka.. MEN;
Imorrn kmr leverans från mathem!
På tisdag slutar jag 13 och sen äre agilitykurs!! :D 
På torsdag blir det middag ute plus bio med brur!! :D 
Sen är det fredag och jag jobbar 10-16!! :D Dagis stänger nämligen 16 ;) 
Jaaaa och sen äre helg! Jippie! Snabbspola?!? :D hahaha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0