Höstpromenad + serietittande

Mådde bättre idag. Men fortfarande inte helt frisk x) 

Vaknade 7.30 imorse.. Trodde inte jag skulle kunna somna om.. Men lyckades med det och sov då ända till kl 11 ;P sent för att va mig! 

Slappade till Teen Wolf till klockan var typ halv 2. Tog bussen till vällingby bk där jag småtränade lite innan Nicolina kom dit med sin Kooikerhondje Wilde! 9 månader gammal, så söt! 
Vi bestämde oss för att hoppa träning, och tog istället en härlig promenad på ca en timme runt golfbanorna och lite i skogen. Supermysigt och roligt att ses och bara prata massa! :) Hundarna var superduktiga och hade grymt roligt tillsammans! 














Resten av dagen har jag spenderat till att se på Teen Wolf! Är inne på säsong 4 nu. Sista tror jag. Iaf på netflix ;p hahah. 

Imorrn äre måndag. Jobbigt för jag orkar inte jobba xD men annars ska det bli skönt att göra ngt! Men nee, dags att försöka sova, öppnar imorrn så x) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0