Everything is never as it seems

Imorse trodde jag att det var fredag. Tittade på kl när den var 07.48 och blev glad över att jag skulle få sova 20 minuter till.. Men sen blev jag ännu mkt gladare när jag insåg att det var lördag och jag alltså kunde sova hur länge jag ville ;D Sov till 10, och efter det såg jag idol -blev arg eftersom en av mina favoriter åkte ut -.- Det är "farligt" att gilla folk, för dem åker alltid ut, men det är också farligt att "hata" ngn för dem är alltid kvar aslänge xD hahah. Alltså då menar jag hata som i att man stör sig på människan väldigt, väldigt mkt. För tkr inte man kan hata en människa som man inte känner. Men ja x) 

Jag var duktig och rensade avloppet samt dammade lite, och tog mig sen hem till mamma och pappa och såg på film med mamma. Gjorde mig iordning och åkte in till stan för att äta middag med Jenny och lite annat folk. Väldigt trevligt! :) Fick dessutom födelsedagspresent av Jenny! Ett Just-do-it linne och Mulan på film!! :D tack<3 

Nu är jag på väg hem till mamma och pappa som är hundvakt. Blir väl en film och sen sova. Upp tidigt för att tävla imorrn :D 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0