Djupt inom mig

När den euforiska känslan inte längre finns där. Visst är det roligt, men vissa saker har förstört det. Istället känner jag mig som en åskådare. Den där som liksom bara är med, men som lika gärna skulle kunna utebli. Precis så känner jag, och det suger. 

Om två veckor åker jag till norrland. Norrland. Det där stället som alltid får en att må bra. Jag ska bara va stark i två veckor till, sen kan i princip allt i sthlm ta sig. 
Ja.. Iaf i nästan en vecka. En vecka hoppas jag är tillräckligt för att läka en del sår och återfå en del av min styrka, min ork och min motivation. 

Kommentarer
Postat av: Nadja

STOR KRAM ♡♡♡

2015-10-22 @ 18:21:24
Postat av: Sara

♡ Längtar tills ni kommer upp! Vi saknar er! ♡

2015-10-23 @ 01:43:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0