Besatt av agility

Fredag igen! Veckan har sprungit fram! Har haft saker att göra i princip varje dag efter jobbet ;p 

I måndags vare agilityträning med träningsgruppen!
I tisdags hade jag privatkurs agility med Annica Aller ute i nynäs! Superkul och asbra saker :D Sara åkte till norrland så kom hem till en tom lägenhet och typ stendäcka direkt xD 
I onsdags tog jag det lugnt och åt middag samt sov hos mamma och pappa<3 
I torsdags var det dags för kurs, agility tävlingskurs för Josefine Vilhelmson tsm med Ina! Alltså så bra och rolig kurs! :D 
Idag äre idoltittande med mamma och pappa :)<3 


Helgen har jag fullt upp! Imorrn ska jag va funktionär på hemmaklubben i en klass 2 tävling. Ja i agility ;) hahah. Ska bli superkul :) mamma och pappa är snälla och är hundvakt så Morf slipper va med och sitta i bilen typ hela dagen x) 

På söndag blir det förhoppningsvia tävling i vaxholm! OM jag nu får tag i Anna som jag ska åka tsm med. Hoppas på det! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0