Tiden står still?

Det blev ingen tävling i helgen. Morf var jättedålig i magen under hela fredagen, och på natten sen så både spydde och bajsa han inne ;O 
Istället var jag social med Sara och Lisa. Såg på film och spelade wii! :) 

Söndagen var han också dålig, men lite, lite bättre så vi åkte ändå och försökte oss på att träna på klubben. Gick sådär, men ja inte så konstigt med tanke på magen hans. 
Zombie fick testa att springa igenom en tunnel, vilket först var jätteläskigt. Han kom dock på väldigt snabbt att det inte var så farligt ;) 

Två jobbdagar med 3 timmars promenad båda dagarna! Härligt! Men man är lagom seg i benen nu och ja det känns som om det är torsdag och inte tisdag.. XD eheeh. 
Efter jobbet idag tränade vi lite lydnad, freestyle och rally med Emilia utanför dagiset. Trevligt! 
Nu är jag på väg hem till mamma och pappa. Ska äta där och om typ en timme ska jag åka in till stan med bilen för att hämta pappa som varit i göteborg :) hoppas jag kör rätt denna gång.. XD 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0