Det är tungt

Jag körde fel i tisdags när jag skulle hämta pappa x) roliga var att jag var rätt, men blev så jävla osäker på om jag hamnat fel så jag vände x'D vi skrattade åt det sen jao xD 

Annars då? Jo förutom igår så har jag haft asjobbiga promenader. Varenda dag har det varit ngn hund som hållt på.. Ja förutom igår då. Tack för det! Hoppas på att det blir samma idag. 

Slutar iaf 16 idag, sen äre äntligen helg! Denna vecka har varit så sjuuukt lång och jag har helt saknat motivation till ngt. Lyckades ju ändå träna med hunden i tisdags, men sen hare inte blivit ngt mer. 

Förstår inte hur man ska orka med allt man vill. Usch tror jag har en släng av höstdeppighet. Så jävla bläigt (ja nu blev det ett ord) att va ute och träna i mörkret. Och inte fan har jag råd att hyra hall. Får se om höstdeppigheten håller sig kvar, men som sagt så äre helg snart! Har en fullt uppbokad dag imorgon med tävling, kurs och sen fest! Hur ska jag orka? XD Kul ska det bli iaf!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0