Blandad kompott

En lång dag blev det! 
Det där med lediga dagar utan ngt planerat är inte riktigt min grej ;P har iaf haft en asbra dag! 

Lyckades somna till slut igår, men sov "bara" till 10 ;P tog det lugnt och slappade innan jag och syster tsm med hundarna åkte och hämtade pappa, och sen Hekke. Pappa skulle visa Hekke hur man kör in till stan, men då pappa drack igår så var jag chaufför ;) 
Sååå jag fick köra in till stan! Förbi kista och st:eriksplan till sveavägen. Förbi hötorget och ända bort till centralen -plattan- för att sen köra hem förbi bussterminalen i centralen och rålambshovsparken (hur fan stavas det egentligen? 0.o hahah). 

Körde hem Hekke och lämnade sen av pappa hemma, för att åka tillbaka till kista och brukshundsklubben för lite agility-träning :D fint väder fick vi, så blev en del bilder och lite videoklipp. Kul! Var väldigt roligt att köra med Maiden! Hon var väldigt duktig och väldigt taggad i sin handboll ;) bytte tillbaka den mot godis vilket funkade fint! 


Morf var stundtals asfokuserad och taggad, och stundtals småseg och lite disträ. Vafan måste få han att tagga till lite mer! ;O Var iaf en väldigt rolig träning! :) 


Regnet kom precis när vi bestämt oss för att åka, hahah tur för oss ;) vi åkte då  till XL zoo i typ barkarby där jag köpte nytt koppel, hundgodis och ben. Namnam! Asnöjd med kopplet :D 

Vidare till Coop i vinsta där hundarna fick sitta kvar i bilen medans vi handlade. Båda superduktiga! :) jag släppte av syster hemma med alla saker och lämnade sen bilen hos mamma och pappa. Fick leta parkering som en tok men hittade sen en och fick kämpa lite innan jag fick till en bra parkering ;P 

Promenerade hem med hundarna i regnet, och resten av eftermiddage och kvällen spenderades hemma med syster framför tvn och O.C! 

En härlig dag med blandad kompott! :) me like.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0