Veckan som gått

Äckliga skitsaker.
Hade börjat skriva blogg. Sen glömde jag bort det, och visst kopierade jag det jag skrivit.. Men inte fan spelade det ngn roll när jag hunnit kopiera annat jag skrivit under kvällen. Suck.

Blir en punktlista istället för är trött och ska sova alldeles snart!

* passat Moshe två nätter denna vecka.
* tränat agility med Ina där syster var med och filmade! 
* grillat och spelat Magic med syskonen och Ronja :D
* promenerat ända bort till Ryttarstadion! Nostalgi på hög nivå. Skum känsla x) 
* öppnat tre dagar i rad denna vecka.
* slutat tidigt två dagar i rad också ;) 
* sett solförmörkelse! 
* varit på corgi-promenad i Upplands väsby! Ja jag är kär och troligtvis blire en corgi som nästa hund! :D
* ..vilket dock inte blir förrän nästa år i så fall.
* varit social med syster och sett på The walking dead :D
* social med Malin<3 sett på Gladiatorerna och så Twilight. 
* imorrn ska vi på nya äventyr! Träningstävlinge i Täby! Lydnad ;O omg. Jao vi får väl se hur det går.. XD 



Men nee.. Nu sova! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0