Veckan börjar bra..

Haft en jobbig natt. Vid 2 inatt hade jag så ont att jag var nära att ringa vårdupplysningen. Eller iaf mamma<3 (som jobbar natt) Höll på att svimma och var nära att spy vilket orsakade panik. Ja jag har typ en mild spyfobi. Klarade mig undan från att både svimma och spy! och det magonda blev lite, lite bättre så jag till slut kunde överge toan och lägga mig i fosterställning. Med en kudde mot magen! Vaknade imorse vid 5.30 (skulle öppna), insåg att jag kunde inte röra mig utan att det högg till. Kunde bara ligga i fosterställning, då gjorde det iaf inte lika ont. Smsade bästa Tesso som öppnade istället för mig! Och hoppades kunna åka till jobbet till 10. Men nee, magen gör fortfarande ont, även om smärtan dämpats en aning. Kan iaf sitta upp utan att det hugger som satan. Härlig start på veckan.. Oh ja! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0