Fullspäckad helg!

Helgen sprang liksom alltid förbi. Ändå hann man med en hel del! :) 

I fredags åkte jag hem till min brur och spelade Magic samt såg på film med han och syster :) 
På lördagen sen åkte jag hem, ringde elgiganten för att kolla problem med min dator. Malin plockade sen upp mig och så åkte vi till Kista för att träna agility med hundarna! :D Superfint väder och vi passade på att fota en del! Hundarna var taggade och duktiga, men angående slalom-träningen så vettefan ;O 







Vi åkte hem till mig, slappade framför Grease och åt middag! Vid ca halv 8 på kvällen sen åkte vi hem till Alex för att se Melodifestivalen med lite folk. Himla mysigt! Dessutom vann ju Måns :D maha. 
Malin åkte hem och jag stannade kvar för att spela spel. Åkte hem senare och var väl hemma strax innan kl 2 x) lång lördag alltså med andra ord ;) 

Söndagen blev ganska lugn. Påbörjade min bok, The ruby circle! :D Vid 1 tiden mötte jag upp Christina med Gripa för lite lydnadsträning som kändes bra! Vi måste dock pilla lite på fotgåendet, för han fladdrar ut en del ;O 
Efter träningen tog vi en promenad i det härliga vädret, i skogen, längs med grimsta fältet och sedan längs med vattnet från kana-badet mot hässelby hållet. En härlig promenad med två glada hundar! :D
Eftermiddagen och kvällen spenderades hemma hos mamma och pappa. Jag och syster såg på flera avsnitt av The walking dead! Och så flyttstäda vi lite också :) Tror inte jag skrivit det? Mamma och pappa ska byta ner sin lägenhet till en mindre, och Sara ska flytta hem till mig :D hittade mina Arcanine-kort<3

Måndag igen. Har varit en dag med känslostormar åt alla håll och kanter. Har inte hänt så mkt, men jo visst har dagen varit sådär. Vi tröstade oss med att äta forno till lunch, och syster kom och hämtade Morf :) 
Ikväll ska vi se mer av The walking dead, se ett avsnitt av The vampire diaries<3 och så ska vi typ kanske flyttstäda lite hos mig och möblera om lite :D 

Kommentarer
Postat av: johanna

å vad kul med agility :)

2015-03-17 @ 20:00:58
URL: http://wildshenanigans.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0