Feeling good

Ganska jobbig dag på jobbet idag. Inte så mkt fysiskt, men psykiskt. Ändå hade jag duktiga hundar på promenaderna, men ja ibland är det som det är x) 

Magen min har strulat idag. Började med illamående imorse, och sen har jag inte kunnat gått på toa under hela dagen 0.o lyckades till slut ;D kändes genast mkt bättre :) 

Efter jobbet åkte jag till farsta för träning med Stina och hennes golden Vissla :) Vi åkte till ett garage och tränade lydnad! Jag la fokus på fokus vid start, lite fotgående men främst vänster- och högerhalter. Tränade även på ställande och fokuserade där på att han ska stå kvar när jag kmr tillbaka, eftersom han på träningstävlingen satte sig så fort jag kom tillbaka bredvid han ;P 
Jaa och så började vi med två platsliggningar, en på strax över minuten och en på ca halvminuten. Bra fokus, trygg i liggpositionen och bra uppsitt vid kommandot! :) Körde även en inkallning och tränade lite ingångar för att få dem raka. Hoppas vi lyckas få till bra ingångar imorrn ;) 
Nu ska vi hem för en lugn kväll. Eller okej, ska rensa skrivbordet mitt tsm med syster, men annars blire lugnt :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0