Veckan som gått

Så vare söndag igen. Veckan har sprungit fram. Förstår inte riktigt vart tiden tog vägen x) 

I måndags var jag astrött efter Elitloppshelgen, så hoppade agilityträningen på kvällen. Åkte hem, la mig i soffan och såg på O.C med syster! 

I tisdags var det lydnadsträning i Märsta med träningsgruppen. Vi fick grym störning i form av massa fotbolls-/handbollskillar som värmde upp runt planen där vi befann oss ;D 
Kmr inte riktigt ihåg vad vi tränade på, och orkar väl egentligen inte heller skriva så mkt om det. En sak vi tränade på var att lämna leksaken och sen gå fot ifrån en bit och vända tillbaka för att sen ge ett varsågod/ta den när vi nästan var framme vid leksaken igen. Min tanke är att han ska fatta att på planen arbetar man och att han ska kunna gå fint även av plan. Får se hur det går ;P 

På onsdagen skulle jag tvätta, men syster var så snäll och gick över med all tvätt till mamma själv. Varav bästa mamma tvättat all tvätt! :) bästa dem! Färgade håret igen sen på kvällen för att täcka det grå/gröna. 

I torsdags vart jag kvar på jobbet i typ 1,5 timme då jag och Tesso klippte en hund. Gick väldigt bra :) 

Syster tog studenten på fredagen!! Så det blev en lång dag med utspring kl 11 i liljeholmen, studentmottagning hos föräldrarna och sen utgång på kvällen. Helt slut vid 4 då vi kom hem x) 

Lördagen blev ganska lugn. Vi åt pizza till lunch och senare bjöd brur oss på middag på O'learys! Vi skulle ha spelat nya Mario party 10 på wiiet som brur köpt till henne i studentpresent, men klantarslena i butiken hade lagt i fel skiva... Suck på dem! -.-' 
Vi skulle ha fest och visst hade vi det, dock så kom inga av dem typ 20pers vi bjudit, så det blev bara jag, Sara, Emil och Jenny x) hahah. Ganska skönt ändå då det blev en lugn festkväll hemma med massa spelande. Fotbollsfinalen i champions league såg vi också ;P Nadja joinade oss lite på slutet också, men det blev inte så sent då vi alla nog var slitna från fredagen ;) 
Jag passade Moshe över natten också :) 

Idag, söndag, har jag än så länge knappt klivit upp ur sängen. Klockan är förvisso bara 11.30 xD 
Jag var ute med hundarna vid typ 9.30 och vid 10 blev Moshe hämtad. Men utöver det har jag legat i sängen och glott på Gladiatorerna. Vill egentligen sova lite mer.. Men vore väldigt dumt då jag ska upp klockan 6 imorrn.. X') är dessutom lite hungrig så funderar på att slå på en film och äta ngt :p Sara och Jenny sover, gissar på att dem kmr sova ett tag till ;P 

Dagen kmr bli lugn. Måste städa från gårdagen, och så ska jag packa inför turkiet! :) Hade tänkt träna agility med hunden, men får se om jag har energi till det. Har den senaste tiden haft så mkt annat för mig och då har hundträningen hamnat i skymundan, vilket nu innebär att jag tappat en del ork och motivation till det :/ inge bra. Får hoppas jag får tillbaka det efter en vecka i turkiet ;) 

Orkar inte slänga in massa bilder nu, så får bli ett bildinlägg från systers student senare! :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0