En vecka går fort!

Veckan efter Turkiet har sprungit fram! Vet inte alls vart tiden tog vägen x) hahah. 

"Firade" midsommar hemma hos Malin med henne och Pelle. Vi åt gott och såg på film. Supermysigt :) alltså åt ngt av det godaste jag har ätit; marängshwiss med nutella!!! SJUKT GOTT! ;D 

Körde pappa till Grodhavet på fredagsmorgonen och sen åkte han på kryssning med mamma, Nadja och Tonie så jag hade bilen :) Passade på att öva mig med att köra utan syster som sällskap till ställen jag inte hittar ;P hade iaf sällskap av hunden min när jag körde hem till Malin på fredagen, och sen från henne på lördagen ;) Gick väldigt bra! :) 
Dessutom var jag snäll och hämta kryssnings-folket vid 15 när dem kom hem, vilket innebar att jag åkte helt själv, alltså även utan hunden till slussen :p gick bra, förutom att jag missa avfarten till båtarna så fick vända och sen åka tillbaka ;D hahah. Bra träning iaf! 
Tränade lite slalom hemma med hunden, och även om vi har långt kvar till ett stabilt slalom så syns det att han ändå förstår uppgiften! Är bara ingångarna som han inte riktigt fattat, plus att jag måste börja lägga på störningar i form av att jag förflyttar mig längre ifrån eller bakom samt före honom :p 

I söndags tog jag och syster en promenad med hunden på dagen, och på kvällen åt vi ute på grekisk resturang med mamma och brur! Supermysigt! Och efter blev det bio, Jurassic World. Den var faktiskt riktigt bra! :) Nadja var snäll och va hundvakt så Morf slapp va själv så länge :) han är lite bortskämd med att inte behöva va ensam min hund ;p hahah. 




Jobbveckan har sprungit fram, och i måndags hade jag en superbra agility-träning! En bana med bara 5 hopphinder och 2 tunnlar som man skulle korsa och ta flera gånger osv. Grymt roligt! Dessutom var Annie (som var instruktör i agility-kursen jag gick i höstas) där och hjälpte mig med lite saker på banan :) så himla bra saker att lära sig! Superkul verkligen :D 

Igår skulle jag ha tränat lydnad med träningsgruppen, men hade sån jävla huvudvärk i princip hela dagen så hoppade det :/ 

Men nu blire lydnadsträning! Först idag på v-by bk och sen imorrn och på fredag så äre lydnadskurs! Ska bli väldigt roligt, och jag hoppas vi lär oss massor! :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0