Elitloppshelgen 2015

Elitloppshelgen vart lyckad. Inte bästa vädret men hade det grymt bra ändå trots en del regn x) 

Vi åt god mat, spelade kort, fick en till bror.. X'D, åkte snipa och hade det allmänt bra! 










Första natten var det svårt att sova bredvid en snarkande Curre xD.. Så sov inte mkt den natten. La mig på golvet och sov, men vi tog igen den förlorade sömnen med en powernap mitt på dagen sen ;) hahah. 

Lördagen regnade det ganska mkt så vi var blöta efter att ha åkt snipan tillbaka till båtklubben efter Solvalla x) Jag hade iaf regnkläder, och vi hade platspåsar som skydd ;) 

Söndagen regnade det lite, men inte så mkt och mot slutet blev det soligt! Nice nice! :) 
Dagarna på Solvalla sprang fram. Jag spelade lagom mkt, satsade mellan 20-150kr men var även med på V5an med pappa, Emil, Curre och Sara! Jag och Sara delade på en fjärdedel och då vi fick in den så vann vi över 2000kr (2500kr?) att dela på jag och Sara :D kmr inte ihåg exakt hur mkt det var x) 

Jag fick dessutom in dagens dubbel på söndagen, men hade inte spelat så mkt pengar så vann inte jättemkt men var glad ändå! :) 

Var hemma typ 23 igårkväll, helt slut så efter att ha varit på toa och duschat så somna jag gott i min säng ;) 

Kommentarer
Postat av: Nadja

En bror till? Kul att ni vann lite :) kram

2015-06-02 @ 12:54:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0