När man inte vill tänka

I onsdags var det spelkväll hemma hos brur tsm med syster och Ronja! Vi spela Magic hela kvällen, det är så kul! Sen fick jag och syster skjuts hem av bästa Ronja! :) 

Igår torsdag så var det en kämpig dag för mig. Massa tankar men jag tog mig igenom dagen. Väl hemma var tanken att jag skulle lägga mig i soffan och spendera kvällen åt att se på so you think you can dance.. Men när jag klev innanför dörren så kände jag att om jag skulle göra det skulle tankarna äta upp mig. Så hörde av mig till Ronja, och det blev en spontankväll med bio och sen åkte vi till brur min för Magic-spelande :D 
Det blev sent, så ahh jag har sovit 4 timmar inatt, men det var så värt det, och ja jag behövde det! En asbra kväll med två av dem bästa<3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0