Ännu en lugn helg

Två ganska lugna dagar. 

Jobbade 7.30-16 igår, fredag. Åkte hem och spenderade kvällen tsm med syster framför Dexter :D 

Idag, lördag, så tog jag och syster bilen till Huddinge för att åka till Callahorns kennel och hälsa på systers valp! :D Så himla söt!!! Ja inte bara han, utan även dem vuxna hundarna och ja hans två brorsor också ;) supersöta verkligen! 
Vi fastnade där i ca 3 timmar, myste med valparna och hade det hur bra som helst! 


Skulle egentligen träna lite lydnad tsm med Ina på eftermiddagen/kvällen sen, men hade ont i huvudet och var helt slut. Kände att jag inte skulle kunna engagera mig. Istället blev det middag hos föräldrarna -pizza ;D- och sen film med pappa innan jag gick hem. Har halvtittat på De dem legenderna och ska väl sova snart när den är slut :p Upp typ kl 9 imorrn för att träna med Ina vid 10! :) Utöver det har jag inger mer planerat imorrn än att städa lite och åka till söder x) En lugn och skön helg alltså! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0