Älska agility!

Igår åkte jag, syster och Hannah och träna agility efter jobbet! Vi åkte först till båtmacken för att hämta bilen av pappa, och sen till kista för träning :) 
Morf var superduktig! Och ja det vart en väldigt enkel bana, men han hade faktiskt bra fart (även om vi säkert kan bli ännu snabbare) och tog slalomet så fint! :D 
Vi måste dock träna mkt, mkt mer på slalomet. Han kan det, men har så mkt svårare för det om jag är på vänster sida om honom. Dessutom måste jag börja träna på att jag ska kunna flytta mig runtom slalomet utan att han avbryter. Får se när vi plockar fram slalompinnarna hemma för att få till det ;) 



Var supermysig träning med bra känsla och fint väder, och efteråt körde vi hem Hannah till Sollentuna där vi kikade en snabbis på hennes lägenhet. Väldigt fin! :) 
Tillbaka till pappa till kl 21 då han stängde båtmacken, han körde hem oss och så åt vi middag typ vid 22 xD hahah. 

På dagen igår så fixa jag och Sara ett kort till Elliots ägare också. Jag förstår inte att han liksom inte finns längre :(</3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0