Väntar

Hunden min kastrerades igår, så idag har vi haft en ganska tråkig dag. Skön på ett sätt, men lite seg då jag typ halva dagen har väntat på syster. Hon är och hjälper pappa och skulle ha kmt hit vid typ 2.. X) 
Jag har iaf varit lite duktig. Har diskat, tränat lite och duschat :) annars har jag bara sett på film. The Condemned (stavning?) och Bad teacher.

Hundarna har dock haft grymt tråkigt. Men så kan det vara. 

Väntar på att syster ska höra av sig så jag vet om jag ska sova hos dem inatt eller ej. Jobbdag imorrn, är inte speciellt taggad. Men det blir nog bra. 
Imorrn får Tussan iaf följa med till dagis! Får hon ngt att göra ;) hahah. Morf som ska ta det lugnt får va hemma med mamma<3 längtar tills hans sår har läkt så vi kan börja träna igen. Fast måste hitta motivationen för det också. 

Annars då? Jo jag och syster har nördat vampire diaries i helgen samt igårkväll. Vi är snart klara med säsong 2! ;p 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0