Lite allt möjligt

Körde dag 6 av Ab challenge igår. 35 sit ups, 15 crunches, 15 leg raises och så 25 sekunders planka. Går bra än så länge, men snart blire jobbigt ;) 
Att inte äta sött går dock asdåligt. Har sånt jävla sötsug heeeeeeela tiden. Sjukt. Sen så firade vi ju syster i måndags, hon fyllde 19år igår, men blev tårta och så i måndags :) älskar tårta! Bästa som finns :D grattis igen älskade syster! Vi hade en superbra måndag med supergod mat, tårta (ja det tål att upprepas! :D) och tv spel! Syster fick nya Mariokart 8 till hennes wii-u av brur. Så vi tre körde massa på kvällen :) Vi spelade även ett parti chille med pappa.
Jag och syster nördar vampire diaries<3 såg klart säsong 3 igår ;) 3 säsonger på mindre än en månad. Inte dåligt! 

Idag är sista dagen med medicin för Morf, och på lördag ryker tratten! Såå nästa vecka blir det långpromenader på dagis och kanske kan jag börja komma igång med lydnadsträningen igen också? :) hoppas få motivation och träningsork! 

Kommentarer
Postat av: Anonym

gå med i 100 dagar utan socker eller va fan de heter på fb :D jag är med, ett helvete!! (gått 9 dagar haha..)
ska fan börja med den där utmaningen jag med!! typ till helgen :)

2015-01-14 @ 20:19:10
URL: http://nattstad.se//hobbyryttaren

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0