Keep it up!

Har haft världens träningsvärk idag! Alltså fyfan min mage x) jävla dubbelpass på ab challenge xD 
Blev lättad när jag var inne på dag 12 som är en vilodag idag! ;) 

9km promenad på förmiddagen på jobbet idag, och så kanske 6-7km på eftermiddagen! Duktiga oss :) 
Efter jobbet gjorde jag dessutom Nadja sällskap och klev av i råcksta för en lätt powerwalk hem! Jaaa plus att detta är första dagen på kanske 3 månader som jag INTE ätit godis, chips eller annat snacks! Och inte druckit läsk eller dylikt! Wiihooo, duktiga jag :) åt förvisso toast till middag, men inget gott efter! Tittade lite på sockerdrickan i kylskåpet och tänkte på glassen i frysen. Men nej, måltidsdryck och morötter! :) 

Jag och Morf har sett på film, och ligger nu -kl 22!- i sängen. Märks att han haft vila i typ 2 veckor. Han har varit grymt trött hela kvällen x) hade tänkt träna lite fotposition med han, men det får bli en annan kväll ;) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0