Grå dag

Åkte bil med pappa till jobbet imorse. Så skönt! Behöver liksom bara gå upp en kvart tidigare, men är på dagis typ 45 min innan jag börjar xD så värt för att få åka bil ;) hahah. 

Dagen idag har varit grå. Jobbig på ett sätt, men samtidigt har den typ sprungit fram. Skumt. Men ja, imorrn jobbar jag 10-18 och så ska jag skynda mig från jobbet för 18.50 är det bio i vällingby! :D Taken 3 :D Och sen, sen äre fredag ;) skönt med korta veckor. Förstår inte hur jag ska orka en normal vecka nästa vecka ;O hahah. 

Är på väg hem till mamma och pappa nu. Ska se Vampire diaries med syster<3 

Kommentarer
Postat av: Anonym

å just de! den måste ja oxå se!

2015-01-08 @ 10:24:38
URL: http://nattstad.se//hobbyryttaren

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0