Äntligen fredag!

Morf har varit hemma med syster i två dagar. Ganska tomt, men också ganska skönt ;p har haft ont i foten och idag hade jag även pissont i ena axeln/skulderbladet :O inte alls kul. Trodde det skulle bli en tråkig och seg fredag, men blev en härlig promenad på förmiddagen där vi gick tsm med ringvägen :) pulsade i snö, tog oss uppför trånga trappor och hade det allmänt bra! 

Forno till lunch! Så gott :D sen på eftermiddagspromenaden så gick vi i lugnt tempo och strosade runt på lite nya stigar ;) vi var inte inne förrän typ 5-10 i 4 :D och inte en enda kund hade ringt då! 0.o alltså.., vi har ju att man får hämta hunden mellan 16-18, och vill man hämta innan så måste man säga till i förväg eftersom vi annars kan va ute. Meeen folk skiter oftast i detta, och ringer ibland så tidigt som kl 15 för att hämta sin hund. Ja vi blir lika irriterade varje gång. Hahah x) därför var vi iaf otroligt chockade över att ingen hade ringt innan ;p 
Lite fika som vi fått från Polly och sen slutade Tesso. Jag och Marie stängde, och det var en skön stängning! Enda negativa var att det inte gick så bra att sopa för mig med tanke på axeln/skulderbladet.. Men jag löste det bäst jag kunde genom att sopa med borsten åt höger ;p 

Nu äntligen helg! Veckan har känts lång, och helt ärligt så vill jag gärna lägga den bakom mig och hoppas att nästa vecka blir bättre! X) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0