Trött och kmr inte på ngn bra rubrik

Förra veckan gick väldigt fort. Skönt det! Och jao denna vecka vart det bara jobb igår och idag :) 
Imorrn är dagis stängt och ja resten av veckan, så skönt med lite julledigt! 

Annars då? Jo fick fina julklappar av chefen och kollegorna samt en hel del från ngr kunder! :) Bästa presenten var ändå min minion jag fick från Marie och Tesso!! :D Sååå fin! Jag skrek lite när jag såg vad det var, samt fick nästan tårar i ögonen x'D hahah. 
Ja och så har jag och Tesso målat trappen på dagis idag! Så duktiga ;) maha. 





Har varit social med Malin idag! Supermysigt<3 vi gjorde marsipanfigurer och såg på film! Jag fick sen skjuts till handen och sitter nu på pendeln på väg hem! Ska bli så skönt att sova! Är hemma om typ en halvtimme. Är bara att hålla ut tills dess xD är sjukt trött nu! Inte konstigt då man gick upp strax efter 5 imorse ;p hahah.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0