Roliga saker!

* Hundmässan idag<3 handlade för typ 800kr! Hade lagt undan 1000kr så duktigt av mig att "spara" 200kr! ;) 
Köpte ett blått retrieverkoppel till Morf (Sara köpte ett likadant grönt till Zombie! :D), en blå klicker, en leksak i julklapp till Morf, ett halsband (ett likadant som jag köpte förra året men i år blev det ett orange ;) ), massa godis och så lite julklappar :) Blev en hel del gratisgrejer också! Det gillar vi ;D 
* Imorrn är det hundmässa igen!<3 Blir ingen shopping imorrn utan imorrn ska jag spendera i princip hela dagen som funktionär på agilitytävlingen som hålls på mässan! :) nice nice! 

* Jag använde dem 200 kronorna jag "sparade" (+100kr mer) till att anmäla mig till en agilitytävling i februari! I linköping! ;D Debut i klass 2!! Spännande! :D 

* Jag är nästan, nästan klar med mitt julklappsköpande. Ska försöka fixa dem sista under veckan som kmr! :) 

* På måndag ska jag, Sara, Cicci och Emil på bio! Sista Hunger games filmen! :D 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0