Två hundar i familjen

Blev ingen hundträning för mig i torsdags. Skittråkigt, men tror inte det hade gått så bra med foten ändå. 

I fredags gick jag kort på förmiddagen, och sen på eftermiddagen var dem andra snälla och tog mina hundar så jag städade istället.
Sen gick jag äntligen på semester! Så skönt, behövs! Roliga var ju dock när jag sa att "jag är så sjukt trött på att torka kiss" (vi har ngr hundar som kissat inne en del så vi har väl torkat kiss nästan varje dag), och sen insåg jag att vi får ju hem en valp... Lär ju bli att man får torka kiss då xD hahha.
Är ju dock skillnad på att torka efter en liten valp och vuxna hundar som borde va rumsrena x) 

Igår så åkte jag och Sara till kenneln för att hämta hem Zombie. Morf fick följa med och fick hälsa på valparna och ngr av dem vuxna hundarna. Gick väldigt bra! :) 

Zombie pep lite i bilen och väl hemma tkt han det var lite jobbigt och pep lite. Men annars har det gått bra! Inga olyckor inne än så länge, och han går på bra ute :) följer Morf eller oss ;) så söt! 


Han sov bredvid Sara hela natten, men hon var ute och kissa med han en snabbis kl 5 imorse. Sen gick jag upp halv 10 och gick ut med han och Morf. Så mysigt och Morf försökte leka med han men Zombie har inte så bra kroppskontroll än ;D Men han springer efter Morf så snart kmr dem väl leka :) 

Zombie har börjat lära sig sitt namn, och Sara har börjat så smått med att träna sitt. Namnet, sitt och stanna blir det första han får lära sig :) När han kan stanna blir det mkt lättare att få en bra bild på han och Morf tsm ;D 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0