Norrland<3

Var i norrland i lite mindre än en vecka men har inte hunnit/orkat skriva om det. Norrland är den bästa platsen på jorden (om man tar bort alla insekterså vore den perfekt!) och när jag är där är det som om själen läker. Verkligheten försvinner och man bara är. Det är så sjukt skönt.

Vi åkte tåg upp och ner, gick väldigt bra och jag och Ronja sysselsatte oss med att spela Magic i princip hela tågresorna xD hahah.

Vi spenderade dagarna åt att plocka bär, syssla med ved, köra fyrhjuling och ja, att bara vara. Morf var med och ja, han skulle nog hellre bo där än här i sthlm.. Denna gång var det grymt jobbigt att åka därifrån, eftersom jag inte vill ha tillbaka verkligheten så so den ter sig just nu. Bara massa skitsaker som får mig irriterad, och well snart är semestern slut. Känner mig inte alls redo för det, men det är som det är.

Får ta dagarna som dem kommer, och om inte annat så har jag en del tävlingar att se fram emot framöver! Agility dock, och kanske, kanske en lydnadstävling till. Beror lite på, för i så fall blire klass 2, och vi är inte alls redo med varken rutan eller fjärren ;D hahha.
















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0