När man ser ljuset

Orkar inte skriva så mkt. Måste sova ;D Jag och syster fastna framför Dexter<3 och well jag är ju ledig imorrn, men ändå x) 

Kan skriva att valpen är duktig! Det är mkt att lära han, men än så länge är han en enkel valp :) väldigt trygg! 

Har tränat lydnad med Morf två dagar i rad. Först med Ina på klubben igår när det var lydnadstävling där. Klass 3 och elit så vart lite störningsträning :) 
Och idag tränade jag tsm med Stina vid solursparken. Båda dagarna var Morf supertaggad och äntligen kändes lydnaden rolig igen! :D Kan bara hoppas att det fortsätter så och att vi klarar ett förstapris på tävlingen nästa vecka! X) 

Idag hade jag båda hundarna, och vi åkte och bada med Ronja! Supermysigt! Och vattnet var inte alls så kallt som jag trodde det skulle va xD hahah. 
Vi spelade Magic, och sen har jag spenderat resten av eftermiddagen, kvällen och ja lite av natten till att se Dexter med syster! ;) bra dag! 







Imorrn åker jag och Ronja till norrland! :D ja och Morf följer med :) kmr bli supermysigt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0