Veckouppdatering

Jag har blivit sämre på att blogga :O oftast blir det en eller två gånger på helgen, och sen kmr jag på att jag glömt blogga ngn dag mitt i veckan xD hahah.

Har varit trött typ hela veckan. Kanske för att man hade fullt upp hela helgen och dels intr hade ngn sovmorgon? x) 
Iaf, i måndags skulle jag ha tränat lydnad med Ina, men det var pissväder och båda var vi ganska trötta. Vi hoppade därför träningen och istället blev det serietittande med syster :) vi ser fortfarande på The walking dead. Har ett avsnitt kvar av säsong 4 tror jag det är? ;D 

I tisdags var det tänkt agilityträning med Malin i farsta, men det typ haglade och var allmänt tråkigt väder för agilityträning. Skulle åka hem och vila, men istället fick jag förfrågan av Ina om vi skulle köra lydnad. Så jao, blev ett lydnadspass i spånga där vädret ändå var ganska bra ;D fick dessutom med mig syster som fotade! :D kul! Bra känsla, och vi fokuserade mest på vänster- och högerhalter, stadgan i stå samt störningsträning! Svåraste störningen för Morf var när Sara gick ifrån oss.. ;D hahah. Blev även lite träning på platsliggning med störning samt en del fotgående, och ja jag började så smått om med apporten också x) 




Syster och jag åt middag typ kl 21 ;D hahah. 

Igår, onsdag, så körde vi rulla peng på jobbet :D vår egna version med inte bara godis, utan även lite saker. Kul! :D vann fina saker! :D men lite för lite godis ;O vilket i för sig kanske är lika bra då jag försöker gå ner i vikt... Men ändå xD hahhah. 
Efter jobbet vare spelkväll med syskonen och Ronja<3 så kul! Hoppas vi fortsätter med detta att ha spelkväll en gång i veckan :D 
Idag öppna jag dagis, ska snart ringa RFSU för nya p-piller och lite strul. Orkar inte, men vad fan ska man göra x) ejehe. Hoppas jag inte behöver vänta i telefonkö och att inga kunder kmr medans jag är i telefon!! Dumt ju, dem har telefontid mellan 12- jaa vad det nu var.. 14? Men idag har dem öppet mellan 8-12 x'D hahha. Så får väl se om dem ens svarar.. 
Men ahh, slutar 16 idag :D och vi stänger då så blir endast en promenad. Skönt! Snöar ju -.-' hahah. Sen äre iaf långhelg :D skriver om den sen. Orkar inte nu för måste ringa och sen fixa lista för dagen och planera lite ;) maha. 
GLAD PÅSK på er! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0