Ups and downs

Upp och ner. Ena sekunden bra. Andra sekunden bra. 

Idag var iaf en ganska bra dag. Några jobbiga saker, men mest en bra dag. 

Fick ett sms imorse som gjorde mig så glad att jag fick tårar i ögonen. Så snällt!! 

Fick sen tårar i ögonen då en hund höll på att driva mig till vansinne på promenaden. 

Så ja upp och ner.

Hade iaf en kollega som bytte hund med mig, blev bättre efter det! 

Annars då? Jo jag skulle ha åkt till Kalmar i helgen. Men Alex avbokade igår kväll. Frågade om vi kunde åka nästa helg, men då kan jag ju inte. Kändes inte speciellt schysst att avboka så tätt intill. Men jag är inte förvånad. 

Har iaf en backup plan som är att tävla med hunden imorrn! I nacka. Agility. Ska bli roligt, får se om vi vågar prova på slalomet eller ej. 
Har tränat tre dagar denna vecka. Tänkte träna lite ikväll också tror jag :p så får vi se om vi iaf testar imorrn eller inte x) 
Ja och på söndag ska mamma och pappa flytta så då blire till att hjälpa dem :) så ja, min helg blir nog bra ändå! Tråkigt bara då man liksom sett fram emot det. Men, men. 

Lite bilder;






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0