Fotbolls måndag

Var social med pappa och brur igår! Fotboll, AIKs premiär för säsongen, ny tradition? Var nämligen på den förra året också! :) 

Började med lunch i solna centrum och så tog vi emot bussen vid råsunda bredvid gamla station som inte längre finns x) 
Promenad till friends arena där jag och pappa lämnade brur då vi hade sittplatser och han stod i klacken x) bra och spännande match, om man bortser från första halvlek då det inte hände så mkt ;P hahah. AIK vann iaf med 2-1 :)

Vi mötte upp brur igen efter matchen och då pappa tagit en öl till lunchen så fick jag köra ;) Körde först hem brur och sen hem till mamma och pappa där Sara och Tebbs var. Åt middag och tog sen bilen hem, spelade lite mario party och la mig sen. Astrött kl 22.20 låg jag i sängen ;) 

Sen att jag vaknade till strax efter kl 2 är en annan sak. Vet inte vad det är men har vaknat till på natten/tidigt på morgonen dem senaste.. 4 dagarna? Skitskumt, och även om jag somnat om ganska fort så stör det liksom sömnen :/ 

Annars då? Jo jag tog bilen imorse, plockade upp pappa, fast han fick köra sen ;) bil in till stan och halvsov sen på jobbet från kl 6.30-7.15 ngt sånt. Öppnar idag ja, och stänger. Härligt! ;D Sen har vi dessutom två möten i eftermiddag och ska hinna klippa Cookie på lunchen ;P hoppas jag överlever dagen! Just nu hoppas jag Marie kmr snart. Är lätt akut toanödig.. Hehehe. Jaaa och världens huvudvärk, hoppas alvedonen verkar snart. 

Vad är det liksom med mig och måndagar? Är det att jag inte tar det tillräckligt lugnt på helgen så man hinner vila? 0.o faaaast typ hela påskhelgen har varit lugn.. Så kan ju inte stämma x) men, men.. Har ju frysit i söndags på tävlingen och igår på fotbollen, så kanske är på väg att bli sjuk? Vill verkligen inte bli sjuk nu :O usch. 

Men neee, nu ska jag fixa tavlan inför dagen samt börja knåpa på dagens grupper! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0