Movie-Day

Blev en ordentlig filmdag. 
Såg klart Kick ass som vi började på igår, samt började se White chicks hos brur. Jag och syster åkte hem till mig, var hemma ca 14 och såg klart på White chicks. Baxter blev hämtad, och vi fortsatte filmdagen med Familjetrippen (we're the Millers). Syster gick och handla mat medans jag diskade och duschade, och till maten såg vi på Eurotrip! 

Efter Eurotrip gick syster hem och jag nördade tre avsnitt av Dexter!<3 är nu klar med säsong 5. Tror det är 8 säsonger? :p 

Blev en liten kvällspromenad med hunden min också! I höstmörkret. Så himla mysigt att promenera sena höstkvällar. I mörkret och tystnaden. Nästan helt tomt på folk, jag mötte två st, men annars var det helt öde och tyst. Att promenera under höstkvällar är en av mina absoluta favoritsaker att göra. Något jag sätter stort värde i, och något som jag njuter av. En stund för bara mig och hunden. En stund av frihet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0