Fredagen den 13e?

Sjuk dag idag. 
Morgonen och förmiddagen var väl lugn, men på eftermiddagen sen så var det bara massa flummiga saker xD 
1. På promenaden så stannar Darwin upp för att bajsa, varav Chelsea går rakt in i han och får bajs på sig. Dessutom kom det bajs på kopplena. Jippie! Jag tvättade kopplena och händerna i en vattenpöl xD hahah. 

2. Jag missade att fråga pappa om skjuts hem så blev besviken över det, men insåg sen att det var i onödan eftersom han också åkte kommunalt ;D 

3. Jag glömde jackan till Baxter när jag hämta han från ringvägen.

4. Jag lyckades glömma nyckeln till dagis på dagis xD... 

Och det känns som om det var mer, men nu kmr jag fan inte på det x) sjuk dag iaf. Hahah. Snart äre iaf idol! Första fredagsfinalen :D nice! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0