Teorin är min grej

Ja jag klarade teorin! Igen ;p kändes precis som förra gången då jag flera gånger tänkte "vad fan är det här för fråga..." Fick ju godkänt då också, och dem flesta frågor tkt jag ju ändå att jag kunde. Så ahh 58 av 65! Krävdes 52 för att få godkänt, och sist fick jag 54. Så ja teorin den är fixad ;) igen xD 
Såå ahh, nu är det bara den jobbiga delen kvar igen då. Den där som jag misslyckats med. Men ja, håll alla tummar för mig så kanske jag kan greja det! 

Annars då? Jo har trots regn haft en bra dag :) börjat använda nya skorna också! Eller okej, har använt dem två gånger innan, men då bara kort ;p får lite ont i fötterna, men börjar kännas bättre med dem redan iaf :) 
Blev först besviken. För jag förstod inte. Men sen fick jag svaret, och då kändes det så mkt bättre. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0