ny header.

Jag hade ännu en tråkig kväll. Eftersom jag inte bara haft ont i huvudet, utan i typ hela kroppen. Shit alltså jag är sjukt sliten :O Gått 1,5 mil två dagar i rad. Kanske inte så konstigt då? ;D hahah. 

Hoppade alltså agilityn, vilket jag ångrar samtidigt som jag inte gör det. Hade varit så himla roligt att träna. Alltså jag älskar att träna hunden, men har inte gjort det en enda dag denna vecka :( usch det suger. Samtidigt så vettefan hur bra träningen hade gått. Hade liksom inte alls den där tränings-känslan, och då brukar det aldrig bli bra. Speciellt inte om man har ont i huvudet och kroppen.. heheh. 

Men ahh, hoppas kunna träna hunden ordentligt i helgen! Blir iaf träning på lördag! :) Och förhoppningsvis även på söndag ;) Annars då? Jo jag har bokat privatkurs i agility. Jag gillar privatkurser, eftersom man får all uppmärksamhet och hjälp hela tiden ;D hahah. 4 tillfällen i december, spännande! :)

Har spenderat kvällen åt att se på Vänner, duschat och faktiskt fixat en ny header. Tyckte det liksom var dags att byta.. har haft den andra sen typ.. midsommar? ;D såå ahh, jag är inte helt nöjd, ska se om jag gör om den lite i helgen. Men överlag så är jag nöjd, och ja det är iaf lite nytt ;) hahah. 

Men nee, nu ska jag ut med hunden sen blire typ lite filmtittande innan sovdags!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0