Äre jul snart eller?!

Jag vill ha jul. Nu! :D 

Usch jag och Tesso var med om ngt hemskt idag. En kund som låna toaletten.. Det stank. Och inte stank stank. Utan STANK! Så jävla vidrigt. Imorrn blir det städning med klor jao! xD

Annars då? Jaa det blir ett snabbinlägg för har världens huvudvärk så ska sova snart. Hoppas verkligen den inte är kvar imorrn! 

Vet att ngr av mina nära och kära har börjat handla julklappar.. Så tänkte slänga in en liten önskelista! Bara för att jag vill ha jul ja x) 
- byrå av ngt slag för alla hundsaker. Avlång lite högre. 
- hylla till filmer/böcker
- ny väska! (Är dock kräsen, men typ som min förra -eller ja den var ju egentligen Saras.. xD) 
- ugnsform för typ kladdkaka.
- metallapport (till hunden) 
- hundhalsband från mach.nu (personligt med reflex) 
- hundbyxor från frifab.se gråa! Storlek M. (Har ett par blåa och jag älskar dem :D)
- bubble bath and shower crème (Sara vet ;D) 
- pengar -> alltid bra att ha ;) 



Kommentarer
Postat av: Anonym

Speciellt märke på bubbel bath?

2014-11-13 @ 17:58:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0