Trasig bil och bortsprungen hund

Igår var en sjuk dag. 
Jag började dagen med att under natten sova halvdåligt och typ vrida och vända på mig. Fick ngnstans i halvdrömmande tillstånd för mig att det var dagen efter vi skulle ha proven. 
Sen vaknade jag dessutom med världens ryggont, troligtvis på grund av flera timmars sittande framför pluggdatorerna kvällen innan x) 

Sen var väl förmiddagen ganska bra. Vi tog en promenad till centrum, köpte lite strumpor och trosor då klantiga jag inte hade räknat tillräckligt med par xD hade liksom bara räknat med mån-fre. Haha. Vi duschade och gick sen "hem" för att plugga. Pluggade tills Ronjas pappa kom för att Ronja skulle få övningsköra lite. När dem åkte iväg la jag mig i en soffa för att slappa framför talang. 

Ett tag senare ringer mobilen och då har bilen Ronja kört gått sönder. Kopplingen var kaputt. Alltså vaafan. Dem blev kvar där väldigt länge, varav jag under tiden fortsatte på talang. Gör dock paus mitt i för att titta facebook, där jag möts av informationen att Inna är borta 0.o Cicci och Sara skulle till hundöarna med våra pluttisar och när jag ringer Sara så får jag höra att Inna blivit rädd för ngr stora hundar, sprungit igenom gallret på grinden ut och sprungit över vägen och in i skogen. 
Oron lägger sig som en tyngd över hela mig och jag kan inte ens hjälpa till att leta. 

Ronjas pappa med tjej fick åka tåg hem, bilen står paj på en parkeringsplats så han hämtar den troligtvis idag. Inna blev hittad tidigt imorse och jag väcktes kl 7 av den glada nyheten! :D så ahh, sjuk dag, men bilen går ju att laga, även om det är omständigt att den gick sönder här och inte i sthlm. Och jao, Inna är hemma och mår bra<3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0