Teori och uppkörning

Så teoriprov och uppkörning idag. 
Kl 8.30 var det teori, som jag var äckligt nervös inför. Igår gick det asbra att göra testen, så jag kände mig ganska säker ändå inför teorin. Hmm, kändes som om jag typ chansade på mer än hälften av frågorna xD typ tog det som lät mest logiskt.. Hahah. Blev oerhört osäker och trodde fan inte jag skulle klara det. Men det gjorde jag! 54 poäng! Där 52 var minimum för godkänt. Så yes, teorin godkänd! 

Kl 13 var det en 40 min körlektion innan uppkörningen som skulle börja 13.45. Lektionen gick ganska bra, men lite småfel. Sen gick uppkörningen sämre. Jag hade en ganska hackig körning, och planerandet inför rondellerna och korsningarna gick sådär. Så nee, klarade inte uppkörningen. Blev väldigt besviken, även fast jag kände det på mig. Men, men.. Ska ringa trafikverket imorrn och boka ny uppkörningstid! Sen äre bara att öva, öva, öva! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0